Tarife Kiss FM, Radio ZU, Europa FM, Magic FM, Pro FM, DIGI FM etc.
Tarife publicitate radio - Cat costa publicitatea la radio?
E o intrebare legitima si fireasca, mai ales daca nu ati mai derulat campanii de publicitate la radio.
Din pacate insa, nu va putem oferi un raspuns inainte de a ne lansa o cerere de oferta. Trebuie sa stiti ca radiourile nu au tarife fixe. Tarifele de publicitate radio sunt variabile in functie de mai multi factori, spre exemplu, preturile difera de la radio la radio, in functie de
audientele fiecaruia. Costul publicitatii radio, mai este diferit, chiar in cadrul aceluiasi post de radio, de la o zona la alta, geografic vorbind. Astfel vom avea tarife de publicitate total diferite intre o campanie cu difuzare nationala si una locala. Dar si in local, de la o statie la alta, in functie de aria acoperita, de numarul de ascultatori din zona, de potentialul economic al zonei etc. Mai apoi, radiourile nu au o audienta constanta de la o ora la alta, sau de luni pana vineri, comparativ cu zilele de weekend. Asadar, costul de difuzare creste sau scade, direct proportional cu audienta inregistrata intr-un anumit interval orar. Costul unei difuzari este diferit si in functie de durata spotului in secunde sau de asezarea sa in grupajul publicitar. Un tarif de difuzare are un spot de 15 secunde, alte tarife au cele de 20, 25 sau 30 de secunde. Daca spotul se doreste a fi difuzat prioritar, primul in grupajul de reclame, costul creste semnificativ. O alta variabila este si faptul ca in functie de numarul total de difuzari se pot aplica sau nu anumite discount-uri, variabile si ele.
Asadar, fiecare oferta necesita o analiza proprie pentru o estimare cat mai exacta a costurilor de difuzare, precum si un studiu de impact aferent, total diferit de la caz la caz, si in raport direct cu bugetul alocat de dvs. pentru respectiva campanie de publicitate.
Stiind suma alocata, vom sti daca aceasta poate acoperi spre exemplu numarul de difuzari dorit de dvs., sau, daca nu cumva este posibil sa va oferim mult mai multe difuzari in schimbul acestei sume.
Cei mai multi clienti spun ca nu au un buget deja stabilit, practic privind lucrurile, orice client stie ce suma maxima ar putea sa aloce - nimeni nu pleaca niciodata la cumparaturi fara sa aiba in minte un plafon maxim pentru ca nimeni, niciodata nu o sa poata cumpara mai mult decat poate achita. Asadar, va rugam sa specificati in cererea de oferta bugetul alocat, sau suma maxima pe care ati putea sa o alocati pentru derularea unei campanii de publicitate radio.
Astfel, va putem spune inca de la inceput daca aceasta este sau nu suficienta pentru acoperirea costurilor de difuzare sau in ce masura suma alocata va poate ajuta, propunandu-va o campanie ajustata in functie de nevoile dar si posibilitatile dvs. de promovare.
Pentru a incepe o colaborare, va rugam sa completati formularul de mai jos cu toate datele solicitate - folositi date reale pentru ca acestea sunt verificate in mod automat, iar daca nu corespund realitatii, cererea de oferta este anulata.
Timpul de raspuns este de cel mult 24 de ore.